Політика повернення та відшкодування

Умови повернення товару

Якщо з яких-небудь причин Ви вирішили відмовитися від придбаного товару, то можете зробити це відповідно до Закону України про захист прав споживачів.

Повернення товару належної якості.

  1. Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його одержання, а після одержання Товару - протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
  2. Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості.
  3. Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості.
  4. При відмові Клієнта від Товару належної якості Продавець зобов'язаний повернути йому грошову суму, сплачену клієнтом, за винятком витрат продавця на доставку від клієнта повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення клієнтом відповідної вимоги.

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через істотного недоліку (з наявністю дефектів / браку).

Покупець, якому проданий товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, вправі за своїм вибором заявити будь-яка з нижчеперелічених вимог:

  • заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем або третьою особою;
  • вправі відмовитися від товару і зажадати повернення сплаченої за товар суми.

 

Всі перераховані вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред'явлені в такі строки:

  • На товар встановлено гарантійний строк - протягом усього гарантійного терміну;
  • На товар не встановлений гарантійний строк - протягом 14 днів.

 

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.

У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов'язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.